Volgers

maandag 8 augustus 2011

het is niet mijn dag

Vandaag twee kinderen op bezoek gehad, onder andere een tienjarig meisje. Ze zag mijn kerstkaart en wilde graag weten hoe ik het gemaakt heb. Nou, kom maar bij mij zitten dan gaan we samen irisvouwen. Achteraf bleek dat het toch iets moeilijker was dan ze dacht. Hoewel het voor haar de eerste keer was, zag het goed uit. Ondertussen heb ik ook een bloemetje gemaakt met deze techniek. Ik wilde een foto maken, maar mijn toestel is op, ofterwijl de batterij is op.

Ondertussen zag ik mijn kruissteek werkje, die er al heel lang ligt. Ik dacht dus, nou dan maak ik hem vandaag af. Ik heb weer een stukje gemaakt, maar kon het helaas niet afmaken. Ik kwam erachter dat ik die borduurgaren niet meer heb. Het ergste daarvan is dat ik niet meer weet welke kleur het was. :-( het is gewoon niet mijn dag.


Straks voeg ik nog foto's bij.

En hier zijn de foto's, ze zijn een beetje donker. Dat komt omdat het niet meer zo licht is.

Dit is het kruissteek werkje waar ik het over had.

Dit vandaag gemaakt. Weet nog niet wat het uiteindelijk wordt.
Helaas heb ik het mooie werkje van de tienjarige meisje niet. Zodra ze klaar was, heeft ze hem heel snel in haar tas gedaan.
Hiermee ben ik al heel lang mee bezig. Nog voordat ik getrouwd was en ik ben al 3 jaar getrouwd :-)

2 opmerkingen:

  1. nawet tej kartki jeszcze z torebki nie wyjela ;), a nici moze sie jeszcze dobierze?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hehe... ale torebke chyba juz zdjela??

    mam taka cicha nadzieje... bede musiala isc do sklepu z tym, zebym mogla dobry kolor dobrac

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoek en reactie:-)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...