Volgers

zaterdag 3 september 2011

kadokaartje

Vandaag naar een verjaardag geweest. De jarige wilde geld voor haar verjaardag krijgen, eigenlijk geef ik niet graag geld. Persoonlijk vind ik altijd leuk als ik wat krijg, dus dacht ik dan maak ik een leuke kaart voor haar. Natuurlijk een kaart waar je geld in kan stoppen. Aangezien ze de kaart al heeft ontvangen, kan ik bij deze mijn creatie presenteren:-)

Jako ze solenizantka kartke juz dostala, moge sie nia pochwalic. Kartka robiona specjalnie z miejscem aby mozna bylo w nia wlozyc pieniadze. Jako, ze solenizantka nie chciala jako takiego prezentu tylko pieniazki, wymyslilam taka kartke gdzie mozna latwo i bez problemu schowac pare groszy.

Buitenkant van de kaart.


Zo ziet het eruit binnen.
In het midden heb ik een plek gemaakt om geld erin te doen. Ik heb die kaart aan de hand van een cadeaubon gemaakt, maar dan een beetje kleiner. Grappig genoeg paste het geld precies in het gat in het midden.
 Op het witte stuk papier heb ik een gedichtje geschreven.

Jak widac na srodku jest miejsce na wlozenie pieniadzy. Na bialej czesci kartki napisalam zyczenia urodzinowe.



Ik heb de volgende copic gebruikt:
C1, YR20, YR23, Y38
E21, E51, E53
R00, R20, R22, R27, R29, R59

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het bezoek en reactie:-)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...