Volgers

vrijdag 3 februari 2012

eindelijk

Juz od dawno obiecalam sobie, ze uszyje cos w rodzaju etui na moje  markery copic... no i w koncu sie doczekaly, niestety nie wszystkie pasuja. Tak wiec w najblizszym czasie bede musiala uszyc jeszcze jeden, tym razem wiekszy. A oto i efekty moich zmagan, niestety nie obylo sie bez prucia:-)

All lang geleden was ik van plan om een etui voor mijn copic's te maken. En het is eindelijk gelukt :-) Helaas niet alles past, volgende keer maak ik het groter:-)

Tak wyglada po zwinieciu w rulonik:-)


Zeby markery nie wypadly, bo u mnie to nigdy nic nie wiadomo!


A tak sie prezentuje z zawartoscia


Prawie bym zapomniala, zapraszam na łapanie licznika!! Kto złapie 4000 na liczniku i wyśle mi screena stronki na e-maila otrzyma upominek.

4 opmerkingen:

  1. śliczne groszkowe etui! no i jaka pokaźna kolekcja markerów :))) no to trzeba się przyczaić na licznik - może się uda ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. No ja widzę talent wielki do szycia :) super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ech... Zazdroszczę tych copic markerów jak nie wiem co... Moge spytać gdzie kupowane? A etui przednie!
    Pozdrawiam
    ANIA
    handmadebyania.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dzięki za odpowiedź i blogowe odwiedziny. No właśnie wiem że ich cena pozostawia wiele do życzenia... W Polsce znalazłam tylko jeden sklep (niestety mają ograniczony wybór) no i jest jeszcze copic.pl ...
    ...może kiedyś :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoek en reactie:-)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...