Volgers

woensdag 21 maart 2012

Zielona Wymianka

Nadszedl czas aby pochwalic sie jakie wspanialosci dostalam od Daglezji. Od weekendu moje dzieci choruja na grype zoladkowa, wiec wczorajsza przesylka, byla bardzo mila niespodzianka. Zobaczcie same, jakie cudnosci dostalam:-) za co bardzo ale to bardzo dziekuje!





a to taka mala reklama:-)
W paczce byly jeszcze kawaki, ale niestety nie dotrwaly do zdjecia:-) w kazdym badz razie byly bardzo smaczne.

Natomiast ja przygotowalam nastepujace rzeczy:



No i adresownik, ktory robilam, robilam i robilam. Ciagle cos mi w nim nie pasowalo. Najpierw mialam zamiar uzyc tego:


Ale mi sie nie podobalo, dawno nie kolorowalam markerami:-( no i od razu wydiac efekty dlugiej przerwy. Pozniej mialam zamiar uzyc to:


Ale tez mi sie nie podobalo. W koncu powstal taki oto notesik na adresy:



4 opmerkingen:

  1. Rzeczywiście miłe niespodzianki i to w obie strony :) podoba mi się bardzo ta "obstrzępiona" krawędź notesu na adresy :) Pozdrawiam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Same śliczności dostałaś i oczywiście przygotowałaś. Dziękuję za prezent dzisiaj dotarł, oczywiście już się pochwaliłam na blogu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zielonej bransoletki Ci zazdroszczę ;) A Daglezji notatniczka :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoek en reactie:-)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...