Volgers

maandag 24 oktober 2011

Urodzinkowe candy

Urodzinowy sezon jeszcze sie u mnie nie skonczyl:-) W najblizszym czasie bede obchodzila swoje urodziny. W zwiazku z tym chcialabym sie z wami podzielic moimi papierkami, ale nie tylko. Candy bedzie o tematyce swiatecznej, w jego sklad bedzie wchodzic:

- 12 papierow o wymiarach 30'5 x 30'5, papiery sa dwustronne (takie jak na zdjeciu)
- stempel (taki jak na zdjeciu)
- rozne wycinanki
- literki
- i jeszcze pare innych ciekawych rzeczy


Aby wziasc udzial:
- umiesc odpowiedni komentarz pod tym postem
- zamiesc baner na swoim blogu (zdjecie powyzej)

Mozliwosc zgloszenia swojego udzialu do 10 listopada godz. 12:00. 
Wyniki oglosze wieczorem tego samego dnia.

- - - - - - - - -

Om mee te kunnen doen, moet je:
- hieronder een opmerking achterlaten dat je mee wilt doen
- banner op je blog plaatsen


Jullie kunnen zich inschrijven tot 10 november tot 12:00 uur. 
Dezelfde dag maak ik bekend wie heeft gewonnen.

82 opmerkingen:

  1. Witam serdecznie i dziękuję za udział w moim urodzinowym losowaniu. Ja tez pozwolę sobie stanąć (i to jako pierwsza??:) w kolejce po Twoje nagrody. Nie dość że jesteś skorpionem jak ja, to na dodatek mieszkasz w mojej ukochanej Holandii... Pozdrawiam serdecznie! Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Korzystam z zaproszenia i ustawiam się w kolejce :)
    http://aninkowo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och cudne, a mi właśnie zawsze brakuje takich pięknych świątecznych papierów :) Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam cieplutko

    BeantwoordenVerwijderen
  4. a tutaj: http://freubelfee.blogspot.com/2011/10/literkowe-proby.html

    troszke wiecej odnosnie zawartosci candy:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ustawiam sie grzecznie w kolejce :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Warto spróbować! Z chęcią stworzyłabym coś sama na święta dla najbliższych jeszcze nie miałam okazji spróbować...
    pozdrawiam
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. to byłaby zbyt duża zachłanność z mojej strony, gdybym znowu stanęła w kolejce po słodkości u Ciebie FraubelFee, więc pokibicuję tym osobom, które się zapisały i zapiszą :) a słodkości fajne, oj fajne!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super candy i ja się przyłączę do zabawy :).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chętnie włączę się do zabawy:) Pozdrawiam!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kejti "wygadała", że u Ciebie takie wspaniałości!
    Zgłaszam swoją CANDYdaturę :) Święta! Święta! :)
    Pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wszystkiego dobrego!

    Z przyjemnością wpisuję się na listę

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Z przyjemnością załapię już troszkę świątecznego klimatu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fajne papierki, chętnie się zgłoszę i ja :)
    Pozdrawiam!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nie może mnie zabraknąć :)

    www.cohenna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I ja się zapiszę!
    Pozdrawiam :)
    http://brzydula13.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A to ja się zgłaszam po takie skarby:)pozdrawiam Ania

    BeantwoordenVerwijderen
  17. chętnie ustawiam się w kolejce :) i zapraszam do siebie - jeśli moje candy przypadnie ci do gustu :)
    pozdrawiam,
    Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    pozdrawiam!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I ja zapiszę się z chęcią;) A z okazji urodzin życzę ci wszystkiego co najlepsze oraz wieeele twórczych dni!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dużo szczęścia i słodyczy z okazji Urodzin Basia życzy i zapisuje się na losowanko;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Chętnie wezmę udział w tym słodkim rozdawnictwie :)
    Pozdrawiam
    Ania-Arizoona

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wspaniałości z okazji urodzin, a na słodkości dla siebie cichutko liczę :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dużo Zdrowia,Uśmiechu i Inspiracji
    z okazji Twoich Urodzin.
    Ustawiam się w kolejce:)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dołączam do zabawy, zapraszam do mnie na candy
    http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zapisuję się z chęcią. Pozdrawiam serdecznie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Najlepsze życzenia! Piękne papiery, może szczęście się do mnie uśmiechnie w losowaniu? :)

    Pozdrawiam!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I ja chętnie ustawię się w kolejce po te słodkości :) Fajnie, że dzięki candy można trafić w tyle nowych, wspaniałych, blogowych miejsc :) Przy okazji pozdrawiam i na moje candy ;)
    Agata

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja również się dopisuję, święta za pasem a papierki bardzo ładne :) Pozdrawiam i zapraszam na candy na moim blogu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Urodziny to wielkie święto!!! Wszystkiego pięknego :)
    Zgłaszam się po urodzinowe prezenty i zapraszam do mnie: http://kre-akcja.blogspot.com
    Też mam candy ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. jakże bym miała nie spróbować jak takie cudności serwujesz :) info w pasku bocznym :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jako początkująca scraperka bardzo chętnie przygarnę nowe materiały, bo nie posiadam ich póki co zbyt wiele :)

    Przy okazji zapraszam na moje candy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Z chęcią ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam :P

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Trafiłam tu przez przypadek, ale wolniejszej chwili na pewno zajrzę ponownie na dłużej!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ja tez sie pisze i zapraszam do mnie
    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. chętna na candy! :D

    zapraszam też do mnie na cukierasa
    www.wszkatulce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Taki zestaw na pewno się przyda, w końcu do świąt już całkiem niedaleko:)
    joyann-joanna.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Najlepsze życzenia i z przyjemnością się zapisuję na słodycze:))))

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Słodkie pyszności więc i ja się zapiszę:)
    Pozdrawiam i czekam cierpliwie do losowania:)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zapisuję się :) I z okazji urodzin życzę mnóstwo weny twórczej! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jeśli można to my też!
    jesteśmy chętni i to bardzo!
    Pozdrawiamy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Bardzo chętnie i ja się zapiszę:)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ale fajne, może dla mnie ? :)
    tworzycha.blox.pl

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ustawiam się w kolejce i oczekuję losowania:) A może mi szczęście dopisze?!
    pozdrawiam serdecznie;
    Agnieszka
    Zapraszam do mnie :
    http://toiowouagi.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  44. chętnie się zapiszę:) bardzo ciekawy blog.
    pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zgłaszam się oczywiście. :-)
    Blog, na którym umieszczam notkę: liliowaa.pinger.pl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Biorę udział w candy ;)
    Mój e - mail: marysialilia@wp.pl

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ustawiam się w kolejce po cukierasy:) Pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  48. :) Jeśli urodziny obchodzisz w dniu losowania to znaczy, że będziemy razem świętować :D a przynajmniej w tym samym dniu :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :) i lecę wywiesić Banerek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. kolejka długa, a ja ją jeszcze wydłuże ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. witaj. dopisuje się do kolejki; informacje u mnie na blogu. Holandia to mój ukochany kraj, w którym mieszkałam :D
    Groetjes uit Schwerte (DE)
    Chabrowa_Panienka

    BeantwoordenVerwijderen
  51. jeśli jest jeszcze czas to się dopiszę...
    Pozdrawiam, Mariola:)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Życzę wszystkiego dobrego !!! A że dziś ja mam urodziny to mam nadzieję że uda mi się wygrać :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam serdecznie
    http://kotlewska.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  54. z nieukrywaną przyjmenościa ustawiam sie w kolejce na samym końcu:)

    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)
    No nie, że ja tak późno tu do Ciebie trafiam hmmm
    ale już błąd nadrabiam i poobserwuję sobie troszkę co u Ciebie słychać a że takie super słodkości organizujesz to i ja spróbuję szczęścia :-)
    pozdrawiam ciepło

    BeantwoordenVerwijderen
  56. samych wspaniałych twórczych dni!!!!:)
    ustawiam sie w kolejce posyłając pozdrowienia!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ojej, ale wspaniale byłoby wygrać... Pomarzyć można :)

    Zapraszam też na moje cukieraski.

    Pozdrawiam,
    Asia

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Świąteczne prezenty z chęcią przygarnę.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. grzecznie staję w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. mmmm... pyszności!:) skuszę się z przyjemnością:)
    pozdrawiam serdecznie
    scrapfantazje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Zgłaszam się. :)
    Mój e - mail: sjulluk@wp.pl

    BeantwoordenVerwijderen
  62. rzutem na taśmę zapisuję się życząc Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wszystkiego co tylko najlepsze i coraz to więcej nowych pomysłów:) pozdrawiam serdecznie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. dopisuję się do listy i pozdrawiam :)

    http://wyklejwymaluj.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dopisuje się do listy
    pozdrawiam Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  66. I ja ustawiam się w kolejce:-)
    Spełnienia marzeń!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Jeszcze trochę czasu do 12 zostało, więc się zapisuję :) I wszystkiego dobrego życzę.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoek en reactie:-)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...