Volgers

zaterdag 7 april 2012

Chwale sie:-)

Dzisiaj pochwale sie cudnymi kartkami, ktore dostalam z wymianki kartkowej, ktora byla zorganizowana przez Romantyczke

CarmenAlice 
Agastar
Romantyczka
 Ponizsza kartka nie byla podpisana, ale na szczescie udalo mi sie odgadnac kto ja stworzyl:-)

Jesse mysli
Nirshya

Do tego dzisiejszego popoludnia, bardzo ale to bardzo niespodziewanie zadzwonil listonosz do drzwi i wreczyl mi list. Troche, a nawet wiecej niz troche zdziwiona zaczelam otwierac koperte. Moj syn to prawie mi wyrwal koperte z reki, tak byl ciekawy jej zawartosci:-) A w srodku znajdowala sie ta oto kartka, bransoletka i przydasie. Kejti, bardzo dziekuje za tak wspaniala niespodzianke:-) !!




4 opmerkingen:

  1. Piękne karteczki dostałaś :-)
    Życzę pięknych, wiosennych
    i wspaniałych Świąt Wielkiej Nocy,
    spędzonych w cudownym rodzinnym gronie.
    pozdrawiam cieplutko

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cieszę się, że mogłam Ci zrobić Sylwio niespodziankę :)
    wszystkie karteczki śliczne i jakie różnorodne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sylwio, kartki dostałaś bardzo ładne. A i ja taką wspaniałą kartkę otrzymałam od Ciebie, za co serdecznie dziękuję. Podobała mi się wiosenna, ale nie przesadzona kolorystyka i dodatki. W związku z tym, że ja dopiero odkrywam tajniki skrapkowania, będzie ona dla mnie inspiracją i lekcją. Podziwiam również Twoje prace na blogu i gratuluję talentu. Pozdrawiam i życzę nowych wspaniałych pomysłów i zadowolenia z rękodzieła. Jola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi hi, cieszę się, że jesteś taka dociekliwa :)
    W tym całym zamieszaniu z karteczkami zapomniałam się podpisać. Przepraszam za moje nierozgarnięcie :)
    Pozdrawiam.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoek en reactie:-)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...