Volgers

maandag 30 april 2012

Dostalam wiec rozdaje

Nie tak dawno wzielam udzial w zabawie "Podaj dalej" u cohenny. A oto co zawitalo w piatkowe popoludnie w mojej skrzynce:-)



Tak wiec teraz kolej na mnie, a zasady zabawy bardzo proste:
- pierwsze dwie osoby, ktore wyraza chec wziecila udzialu w zabawie "Podaj dalej" otrzymaja odemnie drobny upominek, ktory wysle w ciagu 2 miesiecy
- osoby te powinni oglosic taka sama zabawe u siebie na blogu. Mozna od razu albo po otrzymaniu upominkow
- nastepnie wyslac swoje upominki 2 osobom w ciagu 2 miesiecy
- w zabawie mozna brac nieograniczona ilosc razy:-)

Tak wiec serdecznie was zapraszam!!

Dzisiaj w Holandii wielkie swieto, mianowicie Krolowa Maxima obchodzi dzisiaj swoje urodziny. Jest to dzien wolny od pracy, dzien targowy. W tym dniu wiekszosc holendrow wystawia wszystko to co nie jest im potrzebne. Czasem mozna trafic bardzo fajne rzeczy, za bardzo male pieniadze. I tak kupilam dzisiaj synowi zielono-zolta konewke za € 0,50 i gre do nauki czytania za  2,50, ktora w sklepie kosztuje cos kolo € 20 :-) Z czego bardzo sie ciesze, bo gra naprawde fajna, maly reszte dnia spedzil na ukladaniu wyrazow:-)

Zdjecie gry zapozyczone z bol.com


7 opmerkingen:

  1. ha ha, kupiłam dokładnie tą samą grę swojemu za 1,00 :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. szczesciara, moja byla napierw za € 6,95, ale ze pewien golab zostawil male co nie co po sobie to mi babka opuscila. Generalnie droga gra, na marktplaat widzialam za € 12,50. Tak wiec mialas naprawde szczescie:-)

      Verwijderen
    2. ja polowałam na kilka rzeczy, ale niestety nie udało mi się znaleźć :( a gra jest super :)

      Verwijderen
  2. Mój blog: www.kreatywna-robotka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eh szkoda, że u nas nie ma takich promocji na fajne rzeczy :/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. To i ja się zapiszę na podaj dalej:)http://iwonaorlowska.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoek en reactie:-)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...