Volgers

maandag 28 november 2011

Gelijk een lach op mijn gezicht cz.2

Vrijdagmiddag belde de postbode aan. Ik was een beetje verbaasd omdat ik niets had verwacht. Maar wat werd ik blij toen ik de envelop open deed. Ik heb een hele mooie agenda gekregen. Eigenlijk was ik van plan om er zelf eentje te maken, maar nu hoeft het niet meer:-) Deze mooie agenda heb ik van Magda, mijn nicht gekregen.

W piatkowe popoludnie zadzwonil do drzwi listonosz. Szczerze mowiac bylam troche zdziwiona, poniewaz nie oczekiwalam zadnej przesylki. Do tego zmeczona po czwartkowym wieczorze, o ktorym napisze pozniej. Ale jakze moje oczka sie zaswiecily jak zobaczylam zawartosc koperty:-) Dostalam od Magdy, mojej kuzynki przesliczna agende. Wlasciwie to chcialam sama sobie takie cudo zrobic, no ale juz nie bede musiala:-)





6 opmerkingen:

  1. Świetna niespodzianka. Ja z kolei szykuję Mikołajkowy komplet ozdób choinkowych dla mojej kuzynki - też Magdy :) Pozdrawiam serdecznie, Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kurcze , ale fajny, swietna niespodzianka :)
    Wiesz jak chcesz to dam Ci moja okladke do zrobienia jesli mnie wena do samodzielnego dzialania nie najdzie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sliczota, lubie takie herbaciane kolorki :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mam nadzieję, że będzie służył dobrze. Wolałabym go wręczyć osobiście i wyprzytulać, ale...

    Serdeczności, Kochana Kuzyneczko!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het bezoek en reactie:-)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...