Volgers

zondag 13 november 2011

Wyróżnienie :-)

Wczoraj wieczorem dostalam przesympatycznego maila od Skimmia, w ktorym to poinformowala mnie o wyróżnieniu:-)


A oto i zasady :

1. Napisz, kto przyznał Ci nagrodę

2. Napisz 7 przypadkowych faktów o sobie

 3. Nominuj 15 blogerek
 
 
Punkt 1 - jak już powyżej podałam, wyróżnienie dostalam od Skimmia
 
Punkt 2 - hmm, nie będzie łatwo

- jestem chyba największym śpiochem w rodzinie
- codziennie obiecuję sobie, że pójdę wcześnie spać
- lubię obserwować innych
- moją ucieczką od codzienności jest moje hobby
 - jestem mamą, żoną i przyjaciółką
- poniedziałki mam zawsze wolne:-)
- jestem strasznie upartą osobą
 
Punkt 3 - oj ciężko, ciężko tak wybrać 15 blogerek, ponieważ jest tyle wspaniałych blogow

4 opmerkingen:

Bedankt voor het bezoek en reactie:-)
Dziękuję za odwiedziny i komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...